- В рaмкax Грaн-прі Рoсії Фoрмулa-1 в Сoчі кoмaндa Renault Sport Formula One Team вдругe в этoм сeзoні фінішувaлa в пeршій дeсятці.
- Нікo пoчaв гoнкa с 8-§ пoзиції нa шинax Ultrasoft, чтo зaлишилися пoслe квaліфікaції, и змінив иx нa нoвый кoмплeкт Свeрxмягкую нa 40-eму кoлі. Нa зaключниx 12 кoлax oн бoрoвся зa сьoмe місце ч Естебаном Оконом, но в підсумку поступився и был восьмим.
- Джоліон стартував 16-м на новой комплекті Ultrasoft, алло зійшов з трейси после зіткнення з Роменом Грожаном на другой повороті в первом кола.
Ніко Хюлькенберг, № 27, Р. С. 17-02: Стартував 8-м, фінішував 8-м
«Я справді задоволений обраною нами стратегією на цю гонку. После першої частини от шин практически ничего не лишилося, но мне досягли того, что хотіли. Я втратив свою позицію по старту, это мне дали всім іншим заїхати на пітстоп к нам, я їхав скільки міг на першому комплекті гуми. Болід поводився большие непогано, я безумовно задоволений нашим ритмом сегодняшнего дня. У нас попереду багато совета, но проблема в вікенд мне дійсно зробили великий шаг у вірному напрямку».
Джоліон Палмер, № 30, Р. С. 17-03: Стартував 16-м, зійшов з трейси (на всякий случай)
«Я в порядке стартував, но на підході до второго поворота с зовнішньої, что з’явився Sauber, а Ромен зробив авантюрну спробу обігнати меня через бордюр з внутрішньої что. У меня не було місця піти вліво через Sauber, Ромен, напевно, не знать о центре, и продовжував тиснути, вдарив мене — и мне обидва вилетіли з трейси. Высокая skoda, что так вийшло — нам обом. Я незручно перед командой, какая доклала стільки зусиль для підготовки боліда, а гонка тривала лише кілька секунд. Теперь моя задача — все забути, перезавантажитися и готуватися до Барселоні»
Сиріл Абітебуль, керуючий директор Renault Sport Formula One Team
«Команда зробила еще один шаг вперед в этой вікенд. Мне не только підтвердили, что мы регулярно потрапляти в першу десятку, а й поліпшили свою позицію на гонці в порівнянні з кваліфікацією. Для Ніко ця гонка склалася большие непогано, мне зайняли очікувальну позицію после невдалого в первом кола и намагалися поборотися з болідами Force India, наскільки о було можливо. Зі своєю нестандартною стратегією мне тиснули на них більшу частину гонке, но в кінцевому підсумку Ніко довелося заїхати заправитися, после чего он уже не зміг боротися з Естебаном. Ми зробили все, что смогли, на трасі, какая була не найзручнішою для нашего боліда. Загальний результат надає нам певного оптимізму перед наступними расами, что на підходять для нашего автомобіля, особенно с огляду на нашу комплексну quality розвитку. У Джоліона був не надто вдалий гоночний вікенд и высокая короткая гонка после авантюрного обгону Ромен. Высокая skoda, оскільки мне демонстрували непогану конкурентоспроможність в ‘ ятницю и субботу. Мне дякуємо все технічній команді, что без зупинки працювала ссылки вихідні. И, нарешті, вітаємо Вальтері Боттаса с его першою перемогою на Гран-прі».
Renault — марка h большой спортивною історією, яка налічує более 100 лет. У Формулі-1 Renault берет судьба протягом 40 лет. С 1977 года компанія здійснила справжню революцію в чемпіонаті, представивши технологію турбонаддуву, которые незабаром став технологічним стандартом для цього виду спорта. H спокойный пір Renault взяла участь у на ніж 600 Гран-прі, вигравши 168 гонок, 12 Кубків конструкторів и 11 чемпіонських титулів.
Автосалон Фаворит Авто Винница
Адрес: m. Винница, ул. князей кориатовичей, 89
Тел: (0432) 55-78-88
Время работы: 9:00-19:00 (сб). 9:00-15:00, воскресенье 9:00-15:00)
E-mail: office@renault-vn.com.ua
WEB: renault-vn.com.ua
Перейти на страницу автосалона