Команда RENAULT E. ПЛОТИНАХ переможно фінішувала а Марракеші

В пeрeгoнax «e-Прі» (e-Prix) в Мaррaкeші кoмaндa Renault e.плoтинax фінішувaлa нa пoдіумі пoслe нaпружeниx пeрeгoнів с рівними в мaйстeрнoсті супeрникaми. Нікo Прoстoй (Никo Прoст) пeрeтнув лінію дeв’ятим, бoльшaя группa пізнішe выигрaв штрaф зa пoрушeння рeжиму швидкoсті пoд жoвтим прaпoрoм пoвнoгo пoпeрeджeння прo нeбeзпeку, чтo відкинулo eгo нa 13-e місцe.

Seb (Сeбaстьєн Буeмі, Сeбaстьeн Буэми) стaртувaв с пoул-пoзиции-пoзиції и нeгaйнo пeрexoпив ініціативу в Sema Берд (Sam Bird) это Фелікса Розенквіста (Felix Rosenqvist). На ‘ ятому колі он уже мав перевагу в одной секунде й міг витримувати безперервні атаки дуету, что йшов за ним. Жовтий прапор повного попередження про небезпеку на 18 колі дав можливість для порівняно спокійної заміни автомобіля, якою Seb скористався на свою користь.

Швейцарський водій виїжджав после піт-пауза h двосекундною перевагою над Розенквістом, которые був на секунду попереду Byrd после їхніх зупинок. Seb зберігав перевагу протягом першої половини перегонів между двумя заїздами на піт-лейн, пока Розенквіст не збільшив швидкість. Seb мав собираетесь використати для захисту свой фанбуст, здравствуйте, извините, на заміну другого автомобіля перед перегонами фанбуст не был сконфігурований на новій другій машині. Он не спрацював, если Seb намагався відірватись, залишивши для Розенквіста відкритою можливість прослизнути вперед и перехопити ініціативу.

Ніко (Ніколя Простая, Nicolas Prost) после жорстких тренувальних эта кваліфікаційного заїздів стартував ‘ ятнадцятим у сітці. Хороший старт, здавалося б, давав йому перевагу в позиції, halo 3-его заїзді он, выиграв удар от Андре Лоттерера (Андре Лоттерер) и потрапив у проскальзывание. H рішучим наміром повернути втрачені позиції, он просувався вперед заїзд за заїздом, показуючи все кращий час и по одному, обходячи інші автомобілі. На виїзді з піт-лейну Ніко відвоював дев’яте місце на трассе, инструкция, жаль, раніше он, выиграв 20-секундний штраф за швидкісний рух под час сигнала жовтого прапора повного попередження про небезпеку, что відкинуло его 13-й позицію в офіційній класифікації.

Renault e.плотинах залишає Марокко на шостій позиції командної першості.

Ніколя Прост (Nicolas Prost), № 8

«У меня большие радия за команду, рад, что Себ зміг зійти на подіум, але водночас и трохи засмучений, потому что не зміг досягти максимум из того, что здібна автомобиль. У меня були не большие добрі результати кваліфікації, и в этом году машини суперників тримались так близько одна от одної, что майже не було місця между третім рядом и кінцем стартової сітки. Нам справді еще належить зрозуміти, как розблокувати кваліфікацію, но в команді в нас большая хорошая атмосфера, мне хорошо го напружено працюємо раз, и я знаю, что мне зможемо розібратися из причин цих проблем. Seb сегодня виконав чудову робота й показывает, что цього года в нашої команди є величезний потенціал».

Себастьєн Буемі, № 9

«В мене був чудовий пуск, и було досить легко утримувати лідерство. Bird жорстко меня переслідував, но я бы сказал, что у кінці другой відрізку между заїздами на піт-лейн, я мав на контроль над ситуацією. После заміни машини здавалось, что все йде хорошо, пока здесь Фелікс почав збільшувати швидкість и наздоганяти меня. Если я хотів захиститись, фанбуст не спрацював, потому что не был сконфігурований для цієї машини: мне мусили замінити автомобиль перед стартом, и ця себя не мала встановленого фанбусту. Если я спробував запустити его, он не спрацював, а я на нього розраховував, чтобы захиститися в этом повороті. Здравствуйте себя місце о теж большой день хороший результат, и мне впевнено чекаємо на перегони в Сантьяго».

Ален Прост (Alain Prost), співвласник команди

«Команда показала сегодня хороший результат, одержал багато балів. Мне побачили, что поле в заїзді справді ущільнилось, и я очікую, что так будет протягом усього года. Seb хорошо вів перегони й страшенно skoda, что он втратив перемогу уже на прикінцевих етапах. У нас була проблема с его машиною перед стартом, и он не зміг скористатися фанбустом, что не дозволило йому відірватися, если его атакував Розенквіст. Ніко теж хорошо себя показывая, намагаючись відвоювати десяте місце, но его надії було зруйновано наказание. Если вы хотите, чтобы мы е потом трудно працювати, особенно над кваліфікацією, потому что сезон будет большой напруженим, и ми, мы використовувати кожну можливість».

Винсент Ґайярдо (Винсент Gaillardot), технічний керівник команди Formula E

«Мне були большие розчаровані результатами в Гонконге эта мусили уважно проаналізувати наше quality. Все згуртувалися и тщательно работал, й ось ми повернулися до рівня, который много очікували. Мне знали, что робота, яку ми виконали, шло у правильному напрямі, и » результати спрацювали на трассе. Если вы хотите нам th позже трудитися, щоби досягти максимальних результатів на трассе, и в этом мне зосередимося на наступних перегонах».

Автосалон Renault-Центр Дніпро

Адрес: m. Дніпро, Запорізьке шосе, 25а

Тел.: (056) 790-37-57, (067) 544-04-03

Часи работы: с 9.00 до 19.00

E-mail: salon@single.dp.ua

WEB: renault.dp.ua

Посетите строрінку автосалону>>

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.